Subject: Kohila, Aespa alevik, Roheluse tee 2 Grossi Toidukauplus: ristumiskoha ehitamise projekt
From: Artur Mitšulis <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 07:46:08 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks

Kohila, Aespa alevik, Roheluse tee 2 Grossi Toidukaupluse ristumiskoha
ehitamise projekti.

Vastused märkustele on toodud kirjale lisatud failis.

Lugupidamisega
Artur Mitšulis
Juhataja
Moodul Projekt OÜ
+372 555 66 735

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.